Kilkanaście dni po chwilowej zadymie związanej z opłatą audiowizualną, która zaproponował minister Zdrojewski, pojawiła się ciekawa informacja USA. Internetowa telewizja Netflix, po znakomitych wynikach finansowych ogłosiła ekspansję na Europę.

Netflix trzyma sięwyjątkowow dobrze, a jego popularność rośnie z miesiaca na miesiąc. Zysk netto spółki wzrósł z 33 mln dolarów do 38 mln dolarów. W samym tylko USA Netflix znają w 33 mln gospodarstwach domowych, a poza jego granicami po raz pierwszy liczba abonentó przekroczyła 10 mln.

Obecnie Netflix działa w siedmiu krajach europejskich – Irlandii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Norwegii, Szwecji, Danii i Finlandii – łącznie w 41 krajach poza USA. Według różnych źródeł przegląda obecnie rynek niemiecki i francuski. Ten drugi jest niezwykle atrakcyjny, ale wiąże się z wieloma ograniczeniami – przedstawiciele telewizji rozmawiali nawet w tej sprawie z władzami francuskimi.

Już zapowiedziano, że miesięczne ceny serwisu nie zmienią się. W tej chwili wciąż pozostają na poziomie 6,99 dol. do 11,99 dol. za miesięczny serwis.

 Fot. Netflix

Źródło: Variety

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *